Wójt Gminy Kołaczkowo
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym art. 275 ust. 1 ustawy
Formularz zawierający specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać poniżej treści ogłoszenia.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza na Platformie zakupowej na stronie postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej
https://portal.smartpzp.p/kolaczkowo,
w terminie do dnia 8 lipca 2021 roku, do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 8 lipca 2021 roku o godz. 10:30
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert tj. do dnia 6 sierpnia 2021 roku.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
pod numerem 2021/BZP 00097986/01 z dnia 29 czerwca 2021 roku.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgodnie z artykułem 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Specyfikacji Warunków Zamówienia –zwanej dalej SWZ.
SWZ zmieni się w następujący sposób:
1. Zmienia się załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący wzór umowy (Wszystkie zmiany zostały zaznaczone kolorem czerwonym w załączniku nr 3).
2. Zmianie ulega wyznaczona osoba do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
Był: Dariusz Leszczyński
Jest: Milena Świątek – kierownik Referatu Oświaty, tel. 61 438 03 43
Wprowadzona zmiana treści SWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 9.07.2021 do godz. 10:00 .
Otwarcie ofert nastąpi: 09.07.2021, godz. 10:30.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: 2021/BZP 00097986/01 z dnia 30.06.2021
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Kołaczkowo