Kołaczkowo: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gorazdowo,Spławie
Numer ogłoszenia: 361116 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczkowo , pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4385324, faks 0-61 4385321.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gorazdowo, Spławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Gorazdowo- 0,121 km i Spławie-0,223 km.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana terminów w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych , błędów w dokumentacji lub innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na termjn wykonania zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kołaczkowie ,Plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy w Kołaczkowie , Plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pok. nr 22 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gorazdowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Gorazdowo-0,121 km-tryliknka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Spławie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Spławie -0,0223km -nawierzchnia bitumiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Dnia 16.09.2013roku do siedziby Zamawiającego wpłynęło zapytanie dotyczące
przetargu nieograniczonego pn „Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gorazdowo,
Spławie” następującej treści:
Pytanie 1:
Dotyczy § 4 pkt 7 projektu umowy.
Czy Wykonawca przedstawiając polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz polisę
ubezpieczenia zaplecza, sprzętu i maszyn budowlanych od wszelkiego ryzyka będzie spełniał
wymagania Zamawiającego określone w § 4 pkt 8 projektu umowy?
Odpowiedź:
Wykonawca przedstawiając polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz polisę
ubezpieczenia sprzętu i maszyn budowlanych od wszelkiego ryzyka będzie spełniał
wymagania Zamawiającego określone w § 4 pkt 7 projektu umowy.
Pytanie 2:
Dotyczy §12 pkt 1 ppkt 3, ppkt4 oraz § 12 pkt 2lit. a) projektu umowy.
W związku z bardzo wysokim poziomem kar, odbiegającym znacznie od standardów
obowiązujących w umowach o roboty budowlane, wnosimy o ich obniżenie.”
Odpowiedź:
Zamawiający ustalił graniczny limit kar umownych na poziomie 30% wynagrodzenia.
W ocenie Zamawiającego nie jest to limit wygórowany . Zamawiający nie zmienia zapisów
§ 12 projektu umowy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Kołaczkowo