NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI RADY GMINY i PROMOCJI GMINY
WÓJT GMINY KOŁACZKOWO OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY GMINY
i PROMOCJI GMINY W URZĘDZIE GMINY W KOŁACZKOWIE
Urzędu Gminy w Kołaczkowie
pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo.
1.Organizowanie technicznej obsługi Rady Gminy, jej organów i Wójta, a w szczególności:
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z prowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń
i spotkań Rady, jej komisji i Wójta
- koordynowanie przygotowań na posiedzenia Rady i Komisji Rady materiałów ( informacji, analiz, sprawozdań itp.) oraz projektów uchwał niezbędnych do obrad Rady i jej organów
- informowanie bezpośrednio Wójta Gminy o przypadkach nie dopełnienia przez pracownika Urzędu Gminy lub kierownika jednostki organizacyjnej gminy obowiązku dotyczącego przedkładania materiałów i projektów uchwał
- sporządzanie i przechowywanie protokołów z sesji, posiedzeń komisji, zebrań i spotkań
- prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, wniosków komisji i przekazywanie ich właściwym adresatom do realizacji
-prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Przewodniczącego Rady
-przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji
-przekazywanie za pośrednictwem sekretariatu korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych
-prowadzenie rejestru uchwał, postanowień Rady i jej komisji oraz zbiorów uchwał
-organizowanie szkoleń radnych
2. Nadzorowanie przestrzegania przepisów dotyczących zabezpieczenia praw radnych.
3. Współdziałanie w organizowaniu spotkań radnych, posłów i senatorów z wyborcami oraz ich dyżurów.
4.Współdziałanie z sołectwami oraz organizacjami społecznymi w wypełnianiu ich zadań statutowych.
5. Prowadzenie ewidencji protokołów z zebrań wiejskich oraz wniosków, postulatów i uchwał podjętych na tych zebraniach.
6. Współdziałanie w przygotowaniu i przeprowadzaniu wyborów sołtysów i rad sołeckich.
7. Obsługa organizacyjna i kancelaryjno-techniczna narad i zebrań sołtysów.
8. Prowadzenie ewidencji postulatów i wniosków ludności.
9. Organizacja współdziałania Rady Gminy z Sejmikiem Samorządowym i innymi samorządami (sąsiednie rady gmin, rada powiatu).
10. Prowadzenie rejestru korespondencji o klauzuli „zastrzeżone” i „poufne”.
11.Organizacja i prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami przy współudziale z kierownikiem USC.
12.Sprawy związane z kreowaniem rozwoju Gminy i promocja jej na zewnątrz
a w szczególności dotyczące:
-opracowywania programów gospodarczych, w tym wykonywania prac studialnych i prognostycznych,
-analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich
- gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz
-współpraca z różnymi instytucjami w zakresie udzielania informacji o Gminie i jej promocji,
-utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu w zakresie
promocji Gminy,
-organizowanie współpracy z zagranicą.
-uczestnictwo w uroczystościach oraz zbieranie informacji
-prowadzenie strony internetowej
II. Wymagania niezbędne:
określone w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2014 r.,poz.1202)
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) wykształcenie wyższe,
7) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks wyborczy,
kodeks postępowania administracyjnego,
8) prawo jazdy kat. B.
III. Wymagania dodatkowe:
IV. Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku:
Obsługa sesji, komisji oraz zebrań odbywa się w godzinach popołudniowych.
V. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest wyższy niż 6%.
VI. Oferty winny zawierać:
1) list motywacyjny,
2) życiorys - CV,
3) kserokopie świadectwa pracy - zaświadczenia,
4) kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oświadczenie o tym, że nie jest skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo
umyślne,
7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy
Kołaczkowo, pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo pokój nr 22
z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi Rady gminy i promocji
gminy’’ w terminie do dnia 22.06.2016 roku do godz. 15.00. Proszę o numer telefonu do kontaktu. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kołaczkowo www.bip.kolaczkowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Wójt Gminy Kołaczkowo
/-/ Teresa Waszak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Kołaczkowo