Praca

OŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI RADY GMINY i PROMOCJI GMINY

WÓJT GMINY KOŁACZKOWO OGŁASZA  NABÓR NA STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY GMINY

 i PROMOCJI GMINY W URZĘDZIE GMINY W KOŁACZKOWIE

 

 Urzędu Gminy w Kołaczkowie

pl. Reymonta 3,  62-306 Kołaczkowo.

 

  1. I.                    Zakres obowiązków:

1.Organizowanie technicznej obsługi Rady Gminy, jej organów i Wójta, a w szczególności:

- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z prowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń

  i spotkań Rady, jej komisji i Wójta

- koordynowanie przygotowań na posiedzenia Rady i Komisji Rady materiałów ( informacji, analiz,       sprawozdań itp.) oraz projektów uchwał niezbędnych do obrad Rady i jej organów

- informowanie bezpośrednio Wójta Gminy o przypadkach nie dopełnienia przez pracownika Urzędu Gminy lub kierownika jednostki organizacyjnej gminy obowiązku dotyczącego przedkładania materiałów i projektów uchwał

- sporządzanie i przechowywanie protokołów z sesji, posiedzeń komisji, zebrań i spotkań

- prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, wniosków komisji i przekazywanie ich właściwym adresatom do realizacji

-prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Przewodniczącego Rady

-przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji

-przekazywanie za pośrednictwem sekretariatu korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych

-prowadzenie rejestru uchwał, postanowień Rady i jej komisji oraz zbiorów uchwał

-organizowanie szkoleń radnych

2. Nadzorowanie przestrzegania przepisów dotyczących zabezpieczenia praw radnych.

3. Współdziałanie w organizowaniu spotkań radnych, posłów i senatorów z wyborcami oraz ich dyżurów.

4.Współdziałanie z sołectwami oraz organizacjami społecznymi w wypełnianiu ich zadań statutowych.

5. Prowadzenie ewidencji protokołów z zebrań wiejskich oraz wniosków, postulatów i uchwał podjętych na tych zebraniach.

6. Współdziałanie w przygotowaniu i przeprowadzaniu wyborów sołtysów i rad sołeckich.

7. Obsługa organizacyjna i kancelaryjno-techniczna narad i zebrań sołtysów.

8. Prowadzenie ewidencji postulatów i wniosków ludności.

9. Organizacja współdziałania Rady Gminy z Sejmikiem Samorządowym i innymi samorządami (sąsiednie rady gmin, rada powiatu).

10. Prowadzenie rejestru korespondencji o klauzuli „zastrzeżone” i „poufne”.

11.Organizacja i prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami przy współudziale z kierownikiem USC.

12.Sprawy związane z kreowaniem rozwoju Gminy i promocja jej na zewnątrz

a w szczególności dotyczące:

-opracowywania programów gospodarczych, w tym wykonywania prac studialnych i prognostycznych,

       -analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze  Gminy i gmin sąsiednich

- gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz

-współpraca z różnymi instytucjami w zakresie udzielania informacji o Gminie i jej promocji,

-utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu w zakresie

         promocji Gminy,

-organizowanie współpracy z zagranicą.

-uczestnictwo w uroczystościach oraz zbieranie informacji

-prowadzenie strony internetowej

 

II. Wymagania niezbędne:

określone w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

(Dz.U. z 2014 r.,poz.1202)

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,

2) pełna zdolność do czynności prawnych,

3) korzystanie z pełni praw publicznych,

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

    z oskarżenia   publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) wykształcenie wyższe,

7) znajomość  przepisów ustaw:   o samorządzie gminnym, kodeks wyborczy,

      kodeks postępowania  administracyjnego,

8) prawo jazdy kat. B. 

 

III. Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów informatycznych,
  2. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych / ksero, fax i itp./,
  3. Dyspozycyjność

 

IV. Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. Godziny pracy Urzędu:  poniedziałek 8.00-16.00 ,  wtorek - piątek 7.00-15.00.

Obsługa sesji, komisji oraz zebrań odbywa się  w godzinach popołudniowych.

  1. Praca ma charakter administracyjno-biurowy .

 

V. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie, w rozumieniu  przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest wyższy niż 6%.

 VI. Oferty winny zawierać:

1) list motywacyjny,

2) życiorys - CV,

3) kserokopie świadectwa pracy - zaświadczenia,

4) kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie,

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6) oświadczenie o tym, że nie jest skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo 

    umyślne,

7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych. 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w siedzibie Urzędu Gminy

Kołaczkowo, pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo pokój nr 22

z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi Rady gminy i promocji

gminy’’ w terminie do dnia 22.06.2016 roku do godz. 15.00.  Proszę o numer telefonu do kontaktu. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kołaczkowo www.bip.kolaczkowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

 

 

                                                                                                    Wójt Gminy Kołaczkowo

                                                                                                        /-/ Teresa Waszak

 

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 czerwca 2016 12:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Stawski
Ilość wyświetleń: 1828
08 czerwca 2016 12:13 (Dariusz Stawski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany