Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Kołaczkowo: WYMIANA PODŁOGI SPORTOWEJ W GIMNAZJUM W KOŁACZKOWIE
Numer ogłoszenia: 131228 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczkowo , pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4385324, faks 0-61 4385321.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA PODŁOGI SPORTOWEJ W GIMNAZJUM W KOŁACZKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMIANA PODŁOGI SPORTOWEJ W GIMNAZJUM W KOŁACZKOWIE według dokumentacji projektowej.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.44.21.00-8, 45.43.21.14-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiany umowy w szczególności mogą dotyczyć zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będące następstwem: a) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, b) klęski żywiołowej; c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, działań osób po stronie Zamawiającego, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; d) zmiany będące następstwem działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; e) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych i/lub uzupełniających, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową; f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, epidemii, pożaru, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp. b) zakresu robót w związku z koniecznymi robotami zamiennymi
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczkowo.pl, www.bip.kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kołaczkowie plac Wł. Reymonta 3 62-306 Kołaczkowo pok. 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy w Kołaczkowie plac Wł. Reymonta 3 62-306 Kołaczkowo pok. 22 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dnia 24 maja 2016 roku do siedziby Zamawiającego wpłynęło zapytanie dotyczące przetargu nieograniczonego na wymianę podłogi sportowej w gimnazjum w Kołaczkowie następującej treści:
„Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie nam odpowiedzi na następujące pytanie dotyczące drewnianej nawierzchni sportowej, przewidzianej na powyższy obiekt. W projekcie jest wpisana nawierzchnia drewniana warstwowa gr. 14 mm. Mając na względzie długoletnie doświadczenie naszej firmy w montażu profesjonalnych nawierzchni sportowych, prosimy inwestora o dopuszczenie wykorzystywanej w kilkuset halach sportowych w Polsce profesjonalnej i prestiżowej nawierzchni sportowej, wykonanej z paneli warstwowych z wierzchnią warstwą z drewna liściastego gr. 15mm.
Zalety nawierzchni z paneli warstwowych są wielorakie:
Mając na względzie powyższe uwagi, ze względu na istniejące nowoczesne rozwiązania podłóg sportowych, wnosimy o dopuszczenie systemu podłogi z wierzchnią warstwą z profesjonalnych paneli warstwowych Barkiet Sport gr. 15 mm, pokrytych fabrycznie 7 warstwami specjalnego lakieru utwardzonego promieniami UV, posiadającego pełną zgodność ze wszystkimi trzynastoma kryteriami obowiązującej normy PN EN 14 904.
Odpowiedź:
Podłoga została zaprojektowana na wysokość 14mm. Nie ma możliwości jej zmiany, ze względu na parametry jakie zostały dobrane do wysokości warstw istniejących. Dopuszczona jest każda podłoga sportowa o wysokości 14mm spełniająca parametry wg projektu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dnia 25 maja 2016 roku do siedziby Zamawiającego wpłynęło zapytanie dotyczące przetargu nieograniczonego na wymianę podłogi sportowej w gimnazjum w Kołaczkowie następującej treści:
„1. Co oznacza pozycja kosztorysu –przygotowanie deszczułek posadzkowych ułożonych na lepik z rozbiórki?
2. Co kryje się pod pojęciem Korekta podbudowy elastycznej ujętej w kosztorysie, jaki dokładnie zakres prac obejmuje?
3. Co oznacza pozycja kosztorysu: montaż płyt rozdzielających ciężar 2x płyta wilgocioodporna?. Do czego ma być montowana płyta, w jaki sposób, jaki ciężar ma rozdzielać?
4. Ile linii i do jakich dyscyplin przewiduje zamawiający?
5. Który dokument SIWZ należy przyjąć za wiążący? W poszczególnych dokumentach są znaczne różnice w zakresie rodzaju prac np. demontaż parkietu na lepik, a demontaż z odzyskiem i przekazanie inwestorowi paneli boen, ułożenie pianki podkładowej i płyty wilgocioodpornej , a ułożenie dwóch warstw sklejki, wykonanie podłogi wykończonej drewnem hevea, a wykończenie podłogi drewnem hevea lub buk i wiele wiele innych?
6. Czy do zadań wykonawcy będzie należał demontaż drabinek?
7. Czy górna warstwa istniejących legarów ma rozstaw 80 cm?
8. Zakładając, iż górna warstwa legarów ma rozstaw osiowy 80 cm to ułożenie na nich pełnych płyt o wymiarach handlowych spowoduje brak podparcia tych płyt na krawędziach ich łączenia a co za tym idzie brak ich usztywnienia, taka sytuacja może powodować nadmierną pracę systemu a w konsekwencji jego uszkodzenie. Nawet wzmocnienia druga warstwą płyty i ułożenia panela drewnianego nie zagwarantuje pewnej i bezpiecznej pracy podłogi. Czy w związku z tym należy pozostawić podbudowę podłogi niezmienioną. Czy zamawiający zakłada ingerencję w konstrukcje podłogi, jeśli tak to w jakim zakresie?
9. Czy w projektowanym systemie powinna być zastosowana nowa warstwa paroizolacji? Jeśli tak to w którym miejscu i jaka?
10. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie gatunków drewna w wierzchniej warstwie panela: buk i hevea? Czy również inne np. dąb, jesion, klon?
11. Czy istnieje możliwość zastosowania, jako lepszego panela o większej grubości?”
Odpowiedź:
Ad1. Podłoga z demontażu może zostać wykorzystana do innych celów przewidzianych przez inwestora, dlatego należy ją posegregować oczyścić i złożyć w jednym miejscu na terenie szkoły.
Ad2. Istniejąca podłoga nie ma właściwej elastyczności miejscowo ugina się ponad normowo co jest spowodowane uszkodzeniem legarów. Należy je wymienić- jest to opisane w opisie technicznym.
W celu oceny stanu podłogi zaleca się wizję lokalną na miejscu.
Ad3. Płyta montowana do legarów. Sklejane i zszywane ze sobą w celu stabilizacji legarów oraz warstwy wierzchniej, grubości 14mm.
Ad4. Zgodnie z opisem budowlanym i projektem wykonawczym: boisko do piłki mini-ręcznej, koszykówki pełnowymiarowej, piłki siatkowej pełnowymiarowej oraz piłki nożnej halowej, unihokeja
Ad5. Sklejka wodoodporna /płyta wodoodporna stosować zamiennie, inwestor dopuszcza różne gatunki drewna, więc nazwy drewna w specyfikacji można stosować zamiennie.
Ad6. Tak
Ad7. Tak
Ad8. Przewiduje się miejscową korekcję warstwy elastycznej. Płyty będą podparte. System będzie działał poprawnie.
Ad9. Nie przewiduje się wykonania nowej paroizolacji.
Ad10. Zamawiający dopuszcza drewno buk, hevea.
Ad11. Nie ma takiej możliwości.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - (załącznik)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Kołaczkowo