Kołaczkowo: ODBIERANIE ORAZ TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOŁACZKOWO
Numer ogłoszenia: 341290 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczkowo , pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4385324, faks 0-61 4385321.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE ORAZ TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOŁACZKOWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbieranie oraz transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kołaczkowo w okresie od 01.01.2016 do 31.12.2016 r. i przekazywanie ich do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (Region VII) Zakładu Zagospodarowania Odpadów Lulkowo (Stacji Przeładunkowej Bardo). Dostarczenie na okres realizacji umowy: - worków i pojemników na selektywne odpady komunalne, - kontenerów KP na odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe, Przeprowadzenie zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych poprzez Mobilny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych o przekazywanie ich do RIPOK. Odbieranie i transport odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i przekazywanie ich do RIPOK.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony przez Wójta Gminy Kołaczkowo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013.1399 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych może dotyczyć nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych takich jak zmiana podatku VAT lub innych będących następstwem zmiany obowiązującego prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kołaczkowie, Plac Władysława Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kołaczkowie, Plac Władysława Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pok. 22 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dnia 15.12.2015 r. do siedziby Zamawiającego wpłynęło zapytanie do przetargu nieograniczonego na odbieranie oraz transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kołaczkowo, następującej treści:
Pytanie do pkt. 2 rozdz. XIX SIWZ
-----------------------------------------------
W SIWZ z dnia 17.11.2015 roku Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, natomiast w SIWZ z dnia 14.12.2015 r. nie przewiduje takiej możliwości.
Tym samym Zamawiający albo pominął ten zapis przez przeoczenie lub świadomie chce przenieść na Wykonawcę koszty związane z nieplanowym wzrostem ilości ton (powyżej 1400 ton) - dodatkowe przewozy, co jest to niezgodne z wyrokiem wydanym przez KIO 2941/2012. Pytanie do Zamawiającego brzmi – ‘’ Czy Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego w przypadku gdy szacunkowa ilość odpadów – 1400 ton zostanie odebrana przed 31.12.2015 roku”
oraz sprostowanie do pytania przesłane do Zamawiającego dnia 15.12.2015 r.
przepraszam ale zaszła pomyłka z datą w pytaniu do SIWZ , tj. "............. przed 31.12.2016 roku."
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE:
Zamawiający zgodnie z zapisem rozdz. XIX pkt. 2 SIWZ nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zaoferowana przez Wykonawcę cena ryczałtowa musi zawierać wszelkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową i właściwą realizacją przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu obowiązujących norm z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania ofert.
W związku z powyższym należy pamiętać, że cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, jak również wszelkie inne koszty w niej nieujęte, a bez których nie można prawidłowo wykonać zamówienia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Kołaczkowo