Kołaczkowo: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzywa Góra
Numer ogłoszenia: 213616 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczkowo , pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-614385324, faks 0-61 4385321.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczkowo.pl, www.bip.kolaczkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzywa Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzywa Góra-odcinek 0,320km.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca
spełni składając oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca
spełni składając oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca
spełni składając oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca
spełni składając oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca
spełni składając oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie strony. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1 zmiany terminu realizacji w sytuacji wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych, w szczególności opadów atmosferycznych, silnych wiatrów, 2 inne zmiany umowy nie skutkujące zmianą terminu realizacji w sytuacji: 2.1 zmiany składu osobowego przedstawicieli stron, 2.2 zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego w zakresie prowadzonego nadzoru nad inwestycją. Wymaga
się aby zaproponowane osoby posiadały stosowne uprawnienia .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kolaczkowo.pl, www.bip.kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kołaczkowie , plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pok. nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy w Kołaczkowie , plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pok. nr 22-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dnia 04.07.2014 roku do siedziby Zamawiającego wpłynęło zapytanie następującej treści:
Pytanie 1
Dotyczy § 4 projektu umowy.
Czy Wykonawca przedstawiając polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz
polisę ubezpieczenia zaplecza, sprzętu i maszyn budowlanych od wszelkiego ryzyka będzie
spełniał wymagania Zamawiającego określone w § 4 projektu umowy?
Odpowiedź:
Wykonawca przedstawiając polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz polisę
ubezpieczenia zaplecza, sprzętu i maszyn budowlanych od wszelkiego ryzyka będzie spełniał
wymagania Zamawiającego określone w § 4 projektu umowy.
Pytanie 2
Dotyczy § 8 pkt 3 projektu umowy.
Uprzejmie prosimy o doprecyzowanie zapisu i określenie w jaki sposób fakt ewentualnego
„nienależytego wykonania zamówienia” zostanie stwierdzony.
Odpowiedź:
Zamówienie zostanie stwierdzone za wykonane nienależycie jeśli będzie wykonane :
niezgodnie z projektem, niezgodnie z przepisami prawa budowlanego lub normami, a w
konsekwencji zakwestionowane przez inspektora nadzoru.
Pytanie 3
Dotyczy § 10 pkt 1 projektu umowy.
Nawiązując do § 10 pkt 1 projektu umowy oraz zasad równości Stron wnioskujemy o dodanie
zapisów dotyczących ewentualnych kar dla Zamawiającego w związku ze zwłoką w
dopełnieniu swoich obowiązków (nieterminowe przekazanie placu budowy, dokumentacji)
oraz odstąpienia od umowy.
Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do propozycji i zmienia załącznik nr 5 do SIWZ dodając do niego
zapisy o karach umownych dla Zamawiającego.
Pytanie 4
Dotyczy § 10 pkt 2 projektu umowy.
Powołując się na zasadę równości stron proponujemy wykreślenie zapisu i zastąpienie go
następującym: „Jeżeli kary umowne nie pokryją poniesionej szkody Strony zastrzegają sobie
prawo do dochodzenia odszkodowania do pełnej wysokości poniesionej szkody”
Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do propozycji i zmienia § 10 pkt 2 projektu umowy.
Pytanie 5
Dotyczy § 13 pkt 2 projektu umowy.
Wykonawca zwraca się z prośbą o skrócenie terminu z trzech do jednego miesiąca.
Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do propozycji i zmienia § 13 pkt 2 projektu umowy.
Zgodnie z art. 38 ust. 2 Zamawiający publikuje zapytania na stronie internetowej, ponieważ
zmiana SIWZ nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia, a zapytania nie wymagają
dodatkowego czasy dla Wykonawców do przygotowania oferty, termin złożenia ofert
pozostaje niezmieniony tj.
14.07.2014 godz. 10:45. Zmiany w projekcie umowy zaznaczono
kolorem czerwonym.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Kołaczkowo