Kołaczkowo 04.11.2013r.
ZGK-331-2/2013
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 Ustawy Pzp Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kołaczkowie informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie art. 39 ustawy Pzp
„Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego”
do realizacji zadania wybrana została oferta nr 3:
Przedsiębiorstwo Handlowe Agroma S.A. w Poznaniu
Bogucin, ul. Gnieźnieńska 99
62-006 Kobylnica
Do dnia 30.10.2013r. do siedziby Zamawiającego wpłynęło 6 ofert:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres |
Cena brutto |
Liczba punktów |
1 |
PPHU „SAD-OGRÓD” Sławomir Dudek Nowe Zduny 82A, 99-440 Zduny |
158 670,00 |
92,94 |
2 |
Firma Handlowo-Usługowa MASZROL Kazimierz Gąsiorowski Poręba Górna 107, 32-340 Wolbrom |
150 700,01 |
97,86 |
3 |
Przedsiębiorstwo Handlowe „Agroma” S.A. w Poznaniu, Bogucin, ul. Gnieźnieńska 99, 62-006 Kobylnica |
147 477,00 |
100 |
4 |
Techniczno Handlowa Obsługa Rolnictwa „TORAL” Elżbieta Krupa ul. Poznańska 65, 63-800 Gostyń |
156 579,00 |
94,19 |
5 |
Mechanika Maszyn i Urządzeń Rolniczych – Usługi Marcin Szymankiewicz Węglew 96, 62-590 Golina |
151 290,00 |
97,48 |
6 |
ROLTOP Sp. z o.o. Cedry Małe, ul. Wiślana 4, 83-020 Cedry Wielkie |
149 260,50 |
98,80 |
Zamawiający informuje, że podpisanie umowy nastąpi nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w siedzibie Zamawiającego z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Pzp oferentom przysługuje odwołanie do Prezesa Izby w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia. Kopię odwołania Odwołujący przesyła Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Kołaczkowo