III Sesja Rady Gminy Kołaczkowo odbędzie się w dniu 27.12.2018 r. o godz. 15.00 w sali sesyjnej Urzędu Gminy w Kołaczkowie.
Porządek obrad:
Otwarcie
Stwierdzenie kworum
Przedstawienie porządku obrad.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
Informacja Wójta Gminy o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy na temat złożonych odpowiedzi na interpelacje.
Interpelacje i zapytania radnych.
Uchwalenie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków z terenu Gminy Kołaczkowo.
Przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Kołaczkowo na 2019 r.
Ustalenia wysokości diet dla radnych.
Ustalenia w sprawie wynagrodzenia dla Wójta Gminy.
Przyjęcie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2019 rok.
Przedstawienie opinii RIO o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kołaczkowo na lata 2019-2024.
Uchwalenie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kołaczkowo na lata 2019-2024.
Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na 2019 rok.
Przedstawienie opinii komisji Rady Gminy Kołaczkowo.
Przedstawienie opinii RIO o projekcie uchwały budżetowej na 2019 rok.
Przedstawienie opinii wójta dotyczącej poprawek i opinii RIO.
Dyskusja.
Głosowanie projektu uchwały budżetowej na 2019 rok.
Głosowanie autopoprawek do projektu uchwały budżetowej na 2019 rok.
Uchwalenie budżetu gminy na 2019 r.
Ustalenie wykazu i planu finansowego wydatków, które nie wygasają z upływem roku.
Wprowadzenie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
Wprowadzenie zmian w budżecie Gminy Kołaczkowo na 2018 rok.
Utworzenie ośrodka wsparcia Klub Senior + w Kołaczkowie, ustalenia zasad jego funkcjonowania oraz trybu kwalifikowania do uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez Klub Senior + w Kołaczkowie.
Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 grudnia 2018 09:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Nowak
Ilość wyświetleń: 928